Tiedossa koti-ilta?

ashley-benson-pretty-little-liars-hanna-watching-tvJos et oo jostain syystä vielä tutustunut norjalaisen hittisarjan, Skamin, juonenkäänteisiin, niin on korkea aika ottaa tää ’teinisarja’ haltuun. Erittäin viihdyttävää, rentoa ja aitoa katsottavaa. Olen huomaamattani edennyt jo kolmannelle tuotantokaudelle; sarja ei tunnu liian raskaalta tai siltä, että joutuisi ’väkisin’ katsomaan – ja samanaikaisesti norjankieli on sen verran huonosti hallussa, että näyttöä joutuu ihan oikeasti tuijottamaan – pelkkä kuuntelu ei riitä.

t. Pauliina

3 kommenttia artikkeliin ”Tiedossa koti-ilta?

  1. Alotin sunnuntaina rapulassa kattomaan ja nyt oon jo tokan kauden puolivälissä, ENKÄ KESTÄ miten koukussa oon. Huikea sarja, vaikkakin häiritsee koko ajan ajatus siitä, että ei mun elämäni ollu tollasta 16-17 -vuotiaana, enkä olis osannu olla noin aikuinen 😀

    Tykkää

    1. Niinpä 😀 huolestuttavan hyvin voin samaistua niihin NYT – ei mun elämä ton ikäsenä ollut ollenkaan noin mielenkiintoista. Sopivan kevyttä viihdettä, mutta aidompi ja skandinaavisempi meno kun jossain gossip girlissä!

      Liked by 1 henkilö

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s