Nyt meni vähän liian kinkyks

En ole viimeaikoina  juurikaan kirjoittanut seksistä – ja ihmekös tuo, kun oon viettänyt (jälleen) 9 kuukautta seksittä.

84474d7653644f219e9f7ab41068bd29Mistä puhe, siitä puute – Koska aihe on kuitenkin pyörinyt mielessäni, ja muiden seksielämä nyt kiinnostaa aina enemmän kuin heidän seksitön elämänsä, ajattelin tarjoilla teille pikakatsauksen erikoisten seksikokemusteni top kolmoseen; tilanteisiin, joissa homma meni hieman liian kinkyksi minun makuuni. Siispä Throwback Thursdayn hengessä palataan ajassa hieman taaksepäin:

3. ’Haittaako jos mun kaverikin tulee’

Sijalla kolme on eka kertani. Neitsyydestä oli päästävä eroon, joten hoidin homman vieraillessamme toisella paikkakunnalla; lähdin bileiden päätteeksi erään / jonkin pojan matkaan – pojan, jonka nimeä en tiennyt (tai tiedä vieläkään). Top kolmeen tämä kerta pääsee siksi, että ekan kerran pitäisi olla jokseenkin merkittävä, tapahtua ihmisen kanssa, josta oikeasti välität. Sen sijaan oma ensimmäisen kertani päättyi pojan ystävän saapuessa pojan asunnolle (omilla avaimillaan). Kiskoin peittoa päälleni olettaen ystävän lentävän heittävän pihalle samantien. Vaan ei – sen sijaan minun poikani kysyy: ’Haittaako jos mun kaverikin tulee?’

Kyllä se (silloin) haittasi; hommat loppui siihen, ja minä lähdin suunnistamaan hotellille, jossa ystäväni kanssa yövyimme. En tiennyt, että ystävänikin oli raahannut mukanaan seuralaisen, eikä minua päästetty sisään pyrkiessäni huoneeseen. Niinpä menin aamuviideltä alakerran aulaan odottamaan  että ystäväni himot tulisi tyydytetyiksi. Kauhukseni aulaan löysi myös joukko keski-ikäisiä italialaisturisteja, jotka ilahtuivat suunnattomasti nähdessään yksinäisen, humalaisen, seksiltä haisevan nuoren tytön hotellin aulassa, ja jouduin käyttämään kaiken keskittymiskykyni pitääkseni heidät kädenmitan päässä itsestäni.

 

2. Haittaako jos mun kaveritkin tulee

Tätä miestä olin jo tapaillut Tinderin kautta, kun kohtasimme sattumalta Helsingin yössä. Siirryimme baarista miehen kotiin kahdenkeskisille jatkoille ja oltiin jo hyvässä vauhdissa, kun ovikello keskeyttää touhut (btw, miksi minulle aina käy näin?!). Ovella on miehen kaveriseurue, jolla on vielä täydet bileet päällä. Miehen mennessä ovelle, oletan hänen käskevän jengiä suksimaan kuuseen.

Vaan ei; ovi käy ja huoneeseen tulvii juhlatuulella olevaa porukkaa. Minä olen siellä ainoana ilkosillani ja samantien sängyssä on seuranani kaksi naista ja mies (ei tosin se tapailemani tyyppi); kaikki tuntuvat olevan valmiita kimppakivaan yrittäen suudella ja kosketella minua. Kaltaiseni puhdas pulmunen meni paniikkiin; en ollut valmis tutustumaan miehen ystäviin ihan noin syvällisesti ensitapaamisella ja pakenin paikalta.

 

1. The butt is mine

Tämä oli sitten niitä kuuluisia yhdenyönjuttuja kaukana kotoa; miehen varmat otteet ja halu miellyttää enteili hyvää… En nauti suuseksistä tuntemattomien kanssa; se on liian intiimiä. Saa minua nuolla, jos välttämättä haluaa, mutta… todennäköisesti en osaa relata. Tämä mies halusi selvästi näyttää kaikki osaamansa temput, ja minä leikin mukana kielileikitkin. Kuitenkin pasmani menivät sekaisin siinä vaiheessa, kun hänen kielensä tavoitti peräaukkoni – eikä selvästikään vahingossa.

Jos suuseksi on mielestäni intiimiä, niin pyllyreiän nuoleminen menee vielä astetta kinkymmälle levelille. Väkisinkin siinä miettii; milloin oon viimeeksi käyny isolla hädällä; tosi kiva hei tän jälkeen taas pussailla; miksi toi mies ees haluaa tehdä näin; eihän tää edes tunnu musta mitenkään erityisen hyvältä; mikä hitto ton tyypin nimi edes oli; tajuaako se nyt, että tää on jo eri reikä…amelie-gif-2

Hiljaa paikallaan makaamalla ja odottamalla tämäkin tilanne meni ohi ja siitä selvittiin. 😉

t. Pauliina

 

5 kommenttia artikkeliin ”Nyt meni vähän liian kinkyks

  1. Heh.

    Minulle käynyt joskus niin, että tyttöystävä oli tuonut mukanaan uuden naistuttavuuden – tai oltiin lähdetty sellaisen luokse – ja tarjoutui mahdollisuus pitää hauskaa, kun heteronormatiivisuus ei ollut kenelläkään esteenä.

    Kiva tilanne periaatteessa, etenkin kun kuuluu ”kaikkien miesten fantasioihin”, mutta siinä huomasi ettei ollut ihan minun juttu, ainakaan kun mukana on täysin uusi ihminen. Voisi kuvitella sen toimivan paremmin kun kaikki osapuolet ovat riittävän tuttuja, mutta sellaista ei ole vielä sattunut eteen.

    Tykkää

    1. Niin…riittävän tuttuja, eikä sitten taas liian tuttuja niin vältytään ihastumisilta ja draamalta. Musta se kuulostaa hauskalta, mutten ehkä ois kovin rentona ja messissä ilman intensiivistä harjoittelua…

      Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s