Lukuvinkki miehille

Blogin puolella on ollut hiljaista; en aio sen kummemmin pahoitella asiaa, sillä minä olin lomalla. Olin ihan ulkomailla asti ja nautin olostani niin paljon, etten todellakaan halunnut kirjoitella postauksia. Sen sijaan olen hieman sori siitä, etten ennen lähtöäni saanut valmiiksi postauksia muutamista päässäni pyörineistä jutuista – mutta ne tulevat varmaan tässä kevään aikana viimeisteltyä.

Juuri ennen lähtöäni riipaistiin tyttöporukalla vielä torstaikallet. Ilta johti siihen, että törmäsin tähän ikivanhaan sutinaan/ihastukseeni vuodelta 2015. Tavatessamme ensi kertaa mies seurusteli, eikä juttumme ole sittemminkään lähtenyt lentoon, vaikka olemme kohdanneet yöelämässä hänen erottuaan. Tyyppi vaikuttaa hieman ujolta ja on antanut ymmärtää pitävänsä minua (?!) jonkinnäköisenä pelurina. Olenkin hänen kanssaan yrittänyt ilmaista tavallista suorasukaisemmin olevani kiinnostunut ja rohkaista häntä tekemään aloitteen, mutta ei – mitään ei ole tapahtunut. Tämä kyseinen torstai-iltakin päätyi siihen, että seisoimme kotitaloni edessä; jokainen eleeni antoi ymmärtää: suutele minua. Mies ei suudellut, mutta sentään hän sanoi:’laita lomalta palattuas viestiä, jos sua kiinnostaa’. 

largeSiis mitenniin JOS minua kiinnostaa? Osataanhan me naiset (mutta niin osaa kyllä miehetkin!) olla toisinaan hieman kryptisiä – vaan monesti olen silti helposti tulkittavissa. Tälle torstaikalletyypillekin sanoin suoraan jo 1,5 vuotta sitten olevani kiinnostunut hänestä – hän se seurusteli silloin, eikä seurustelun päätyttyäkään tarttunut keimailuyrityksiini. Tämän lisäksi olen parikin kertaa ollut tilanteessa, jossa Tinder-mätsini on ollut liian innokas laittaen jatkuvasti viestiä. Olen sanonut suoraan ainakin kahdelle Tinder-tyypille, että heidän tapansa viestitellä jatkuvasti on mielestäni ahdistava – en ole vielä niin kiinnostunut, että edes haluaisin kuulla heidän jokaisesta ajatuksestaan. Se pikemminkin ajaa minua kauemmas, kuin edesauttaa tutustumista. Vaikka olen ilmaissut suoraan, etten halua kuulla heistä niin usein, viestini ei ole mennyt perille, sillä viesti- ja kysymyspommitus on jatkunut ihan samanlaisena.

Lukuvinkkini miehille onkin: lukekaa sitä naista. Toisinaan tietysti peitän aidot tunteeni kohteliaalla käytöksellä; vaikkapa treffeillä olen todennäköisesti ystävällinen ja yhtä hymyä, vaikka päässäni takoisi koko ajan, etten halua tavata tätä tyyppiä enää uudestaan. Kuitenkin jos tyyppi kysyisi minulta suoraan tai ei millään tuntuisi jättävän minua rauhaan, nostaisin tietysti kissan pöydälle. Toisinaan sanon myös oma-aloitteisesti hyvin suoraan, mitä haluan. Tai ainakin kuvittelen sanovani suoraan. Tai ilmeileväni selkeästi. Okei – en siis tosiaan sanonut tyypille: ’suutele minua’, joten kai tämä häneen ’laita viestiä palattuas’ on ihan hyvä lopputulos silmäyksille, joilla yritin kalastella pusua.

Nyt olen tosiaan palannut. En vaan tiedä, laitanko sittenkään viestiä – ois niin paljon ’helpompaa’ tavata joku aivan uusi, alkaa tutustuminen ihan alusta – puhtaalta pöydältä.

t. Pauliina

8 kommenttia artikkeliin ”Lukuvinkki miehille

  1. Voi ollakkin, vanha katoava sana tuo riiletyinen(”pikkasen” ylivilkas, puhelias, luonnonlapsi). Itsekkin googletin, ai nuo kolome. Tuonne ei kannata kyllä eksyä ; D)). Niin murre oli vähän, musta sukkainen tyttölöistä, suattoi haukkua tullessa vieressä. Tuo tatuointisi on aika sipakan näköinen, luulisi monen haluavan puhallella sitä? Onko oikea?

    Tykkää

    1. Tatuointi on sipakka – ei tosin korista omaa olkapäätäni eikä näin ollen tuo kuvan olkapääkään ole minun; oikea se lienee kuitenkin. 😉 Oon varmastikin rikkonut tekijänoikeuksia ja suorittanut jonkinlaisen identiteettivarkauden käyttämällä tuota kuvaa, mutta onhan se aika hehkee!

      Tykkää

      1. Tuhma täti😂Itse en oikein tatuoneista perusta, mutta näköjään poikkeuksiakin on😃 Mutta nyt ettonoimaan ja hyviä unia Kallesta💏😴

        Tykkää

      2. Tatuoinnit on ihan ookoo ja sopii joillekin miehille, mutta en itselleni moista kaipaa. 🙂 Hyviä öitä sinnekin – nää Kallehommat on nyt aivan unohtuneet; keskityn kaikkeen muuhun elämään, kuten aina ennenkin.

        Tykkää

  2. Kuule, korvista kiinni ja ei kun pusun muiskkaus Kallelle. Ei Tätienkkää kannata ihan oma-aloitteettomaksi heretä ; ).

    Tykkää

    1. Hahah, true that! Oon vähän huolissani, että vaikka miehet kuinka aina sanovat arvostavansa aloitteentekeviä naisia, ne saattaa oikeesti hieman pelästyä; että onko tää nainen sellanen, joka kapsahtaa aina samantien kaulailemaan – millon kenenkin kanssa. 😀

      Tykkää

      1. No joo,voihan käydä niinkin😀Itse asiassa allekirjoittanut joskus kokenut nuoruudessa tuon pelästymisen. Kun eräs ehdotti pusuja, kieltäydyin leikkisästi. Sitten tyttö yritti tulla vierailulle, mutta murre ”pelasti”, ei ollut uskaltanut tulla ohi siitä😇 oli sittemmin jättänyt kirjeen postilaatikkoon ja kertoi tarinan. Tuo tyttö oli melko riiletyinen ja suorapuheinen😂

        Tykkää

      2. Vai murre pelasti.. 😀 murteesta puheenollen, tuo riiletyinen on jotain aivan uutta! Googlekin löysi vaan kolme hakutulosta; aika uniikki ilmasu!

        Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s