Naisen 28 päivää

Naiset tietää – ja moni mieskin on jo huomannut – että kuukauden aikana sama nainen ehtii olla monenlainen, erilainen nainen. Miten se (sinkku)naisen järjen – ja hormonien – juoksu eteneekään kierron päivinä?

  1. päivä: AAAaaah, menkat!!! Now it all  makes sense!angelina-jolie-tomb-raider-hated-everything-smash-gif
  2. päivä: Niisk, miks jäätelöä myydään vaan litran pakkauksissa?
  3. päivä: Oon niin ruma, ällöttävä ja lihava.
  4. päivä: Haluan olla yksin ja vaan nukkua. Aina.
  5. päivä: Oon niin ruma, lihava ja yksinäinen.
  6. päivä: Nyyh, tarviin halauksia.tumblr_n7srxtkokr1s5xvwuo1_500
  7. päivä: Mä en halua enää olla yksin; miksen kelpaa kellekään…
  8. päivä: Mistähän niitä boyfriend-tyynyjä sais tilattua.
  9. päivä: Tänään mun elämä muuttuu; siivoon, laihdun, muutun älykkääks ja perustan perheen.
  10. päivä: Kyllä musta tuntuu, että tää urheilu alkaa jo näkyä  – tuossa voi jo erottaa lihaksen, ja tuossa…ja tuossakin on jokin muhkura.
  11. päivä: Pyyhkii aika hyvin.
  12. päivä: Kyllä kannatti tulla salille… näin ainakin yhden paljaan olkapään…Mm’mhh… Daydreaming…
  13. päivä: Huhhuh, onpas maailmassa paljon porkkanoita, sauvoja jaja… ihan kun toi mies ois just antanu mulle sellaista katsetta…ja toi toinenkin…apua… näkeeköhän kaikki, että oon ihan tulessa.giphy
  14. päivä: Kyllähän tuota naapurin Peraakin lemmiskelis jos pitäis silmät tiukasti kiinni…
  15. päivä: Alkaa olla aika kuumottavat paikat…
  16. päivä: Itseasiassa, aika komie mieshän tuo naapurin Pera on…
  17. päivä: Ainiin Tinderi… Pitäisiköhän tehä jokin (rivo) keskustelunavaus…
  18. päivä: Tai sitten vois lähteä vaikka baariin…
  19. päivä: Ei kyllä ne treffit viinipullon äärellä houkuttelis enemmän…
  20. päivä: Vai pitäiskö sittenki mennä vaan tyttöjen kanssa leffaan…
  21. päivä: Oikeestaan mä taidanki bookata matkan Balille…
  22. päivä: Vihdoinkin mä teen jotain mun elämällä!
  23. päivä: Voi kun vois käpertyä jonkuin kainaloon sohvalle. Sen sijaan Tinderissä tulee vaan jotain rivoja aloituksia, vähänkö miehet on urpoja.
  24. päivä: Vähän taas uuvuttaa – oonkohan tulossa kipeeks. new-girl-gif1
  25. päivä: Kylläpäs meillä on töissä ärsyttäviä tyyppejä. Ja ärsyttäviä hommia. Ja aika ärsyttävä tää mun kynsilakan sävykin. Tosi rasittava.
  26. päivä: Mitähän täältä jääkaapista vielä sais syötyä…
  27. päivä: Vitsit, en hallitse mun elämää… Mitä mä oikein taas touhuan….Mikä on elämäntarkoitus…
  28. päivä: Yhhhhhyyyyhhhyyhhyyy…Niisk….sniff….nyyyyyyh….byääääääähhhh. Miten kaunis tää Vesalan Finlandia voi olla… yhhyhhyy… ja miten söpö toi naapurin perhe on… Btw, Ihan kauheeta, mitä Bambin äidille kävi…

Ja sama alkaa alusta.

t. Pauliina

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s