Vesalan pauloissa

Monista suosituksista huolimatta meni näin kauan ennen kuin sain tutustuttua Vesalan Paulan debyyttialbumiin kokonaisuudessaan. Olkoonkin jonkun mielestä tekotaiteellista Scheißea, mutta minä olen aivan Vesalan pauloissa ja luukutin lättyä repeatilla koko duunipäivän Spotifysta.

Koviten uppoaa nyt Ei pystyny hengittää, mutta timanttisia biisejä on niin lukuisia, että jo huomenna suosikkini saattaa hyvinkin olla Rakkaus ja maailmanloppu tai Tavallinen nainen.

Oli mullakin tunteet, oli mullakin sydän. Ja se päättyy nyt tähän. Oli mullakin voimaa – vaan vähän. Mä en oo näkymätön, mä oon hengissä vielä. Mun on pakko lähtee, sun lähellä ei vaan pystyny hengittää.

Youtube-linkki.

Ps. Mulla meni jotenkin hirveen pitkään oppia, onko se Youtube vai Mytube. En suosittele katsomaan jälkimmäistä – jokusen kerran sen teininä väärin naputeltuani opin kyllä muistamaan, kenen tuubista on kyse.

t. Pauliina

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s