Älä tapa mua

Kuten tapanani on ylpistellä; ilo on salainen aseeni – se ominaisuus, jolla saan (jos olen saadakseni) miesten päät kääntymään. Onkin nurinkurista, että halutessani tietyn miehen huomion, käyttäydyn oikeastaan juuri päinvastoin. Tuijotan kyllä miestä, mutten todellakaan hymyssäsuin. Ilmeeni on lähinnä vihamielinen ja järkyttynyt tyylillä: get off my way or I’ll eat you!what doesn't kill you disappoints me meme

Kerran bongasin tanssilattialla niin älyttömän kuuman miehen (okei, on näin ehkä käynyt useamminkin kuin kerran…ehkä kaksi!). Aloin (tietysti) silmäillä miestä vietellen osoittaakseni olevani kiinnostunut. En muista, hakeuduinko minä hänen suuntaansa vai toisinpäin, yhtäkaikki: kotvan kuluttua tanssimme aikalailla vierekkäin ja olin aivan *WUHUUUU!!!*, kun mies kumartui juttelemaan minulle. Hänen kommenttinsa tosin yllätti: ’Älä tapa mua!’ Mielessäni ajattelin, etten todellakaan satuttaisi hänen kaltaistaan jumalaista olentoa, ääneen tosin naurahdin väkinäisesti ja pyysin selitystä: ’Sä katot mua niin vihaisesti.’

Minä katsoin häntä vihaisesti? Minä, joka yleensä saan kehuja hymystäni. Minä, joka kuvittelin katsovani häntä flirttaillen?

how i think i look like how i really look like angry bitch face.pngMitä ilmeisemmin jännitän ja unohdan hymyillä, silloin kun haluaisin herättää jonkun mielenkiinnon. Komea mies baarissa järkyttää minua, vie keskittymiskykyni ja muuttaa hauskan tyttöjen illan perinteiseksi saalistusreissuksi. Hunttaaminen toki on yksi niistä syistä, miksi mennä baariin (tai ylipäätään poistua kotoa). Taidan vaan itse ottaa metsästyksen aivan liian tosissani… On kai toivottava, että joku kerta mies huomaa minut hyvissä ajoin ennen kuin minä huomaan häntä – bitch-faceni ei ehkä sitten pilaa tilannetta niin täydellisesti.

Tästä tanssilattia-tapauksesta on jo vuosia aikaa – tuli vaan mieleeni kun jälleen kuntosalilla hymyilin kaikille muille kanssatreenaajille, paitsi the Miehelle. Ei kai ihme, jos hän ei uskalla lähestyä saati tiedä minun olevan kiinnostunut.

T. Pauliina

2 kommenttia artikkeliin ”Älä tapa mua

  1. Mahtavaa (tai ehkei sittenkään, korjaan sanan lohduttavaan) että muillakin on sama vika kuin mulla! Johtuisko se siitä et kun on oikeasti kiinnostunut miehestä ei uskalla hymyillä ”täysillä” koska pelkää että mies ei tunne samoin ja sit on yksikseen typerä virnistelijä 😉 Ja tämä on tosi tyhmää koska jos mies johonkin minussa ihastuu niin se on juurikin se hymy.
    Tosin aina mulla ei oo tätä ongelmaa.. Hmm. Pitänee pohtia tarkemmin mistä johtuu.

    Tykkää

    1. Hahaaa, lohduttavaa jokseenkin joo, vaikka kyllä tästä tavasta eroon pitäis päästä. Itsellä se on ainakin nimenomaan sitä, että pupu menee pöksyyn – ei uskalla ’yrittää’ toista kun pelkää ettei saa vastakaikua… Tavallaan jännä, koska pidän kyllä itseäni hyvänä tyyppinä – en vaan oo tottunut, että ne kuumikset tulisi juttelemaan just minulle. Nyt viikonloppuna muistin sentäs hymyillä ja eräs komistus tuli jopa juttelemaan. Jossain vaiheessa se pupu taas sinne pöksyyn luikahti ja tein katoamistempun narikan kautta.

      Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s