Tinderin nopeimmat miehet

Lauantaina 12:54

Uusi mätsi: Mitä teet? Mulla sattuis olemaan vapaa ilta. Tavataanko?

Lauantaina 16:12

Minä: Moi! Oon tässä jo menossa matsiin ja illalla kaverin tupareihin… En siis ehdi. :/

Maanantai 17:15

Meen nyt suoraan asiaan. Mul ois harvinainen vapaa ilta mun kiireisessä elämässä. Haluaisitko viettää poikkeuksellista maanantaita? Pääsisit katsomaan hyvässä seurassa hyvää leffaa, jota just valkkaan. Illan päätteeks voisin saattaa sut kotiin.

Maanantai 21:15

Oho, sori! Ehkä huomasitkin, etten niin aktiivisesti käy Tinderissä. Ja tässä on nyt itelläki ollut kaikenlaista, etten ois näin lyhyellä varotusajalla kyllä ehtinytkään… Harmi. :/

Tiistai 11:34

Mites tänään?

Tiistai 12:04

[Nään viestin lounastunnilla, mutten ehdi vastata.]

Tiistai 12:24

[Mätsi oli poistanut mut.]

too fast meme

Naisetko hankalia? On nää miehetkin…’Kaikki heti mulle.’ ’Tää nainen on jo voitettu.’ ’Voiko sulla muka olla muita suunnitelmia?’ ’Annoinhan mä 20 min varotusajan.’ ’Heittäytyisit nyt välillä.’ ’YOLO’ ’Vittukun sä et tottele.’ ’Ihan sama, kuka sä muija luulet olevas.”NEXT!’

Sinne meni yks Tinderin nopein palomies, mut en luultavasti missannut hätähousussa mitään.

T. Pauliina

2 kommenttia artikkeliin ”Tinderin nopeimmat miehet

  1. Hahahaha 😀 😀 Just näiden tapausten (ja monien muidenkin) vuoks Tinderillä on niin paha kaiku ihmisten puheissa 😀 Voiskohan näille kehittää jonku oman Bootycall-sovelluksen?

    Liked by 1 henkilö

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s