Kun deittejä edeltänyt hype muuttuu masikseks

Olin etukäteen in-nois-sa-ni perjantaisista deiteistä. Hehkutin kavereilleni asiaa; kerrankin tuntui siltä, että hän on meistä kahdesta se catch. Sieltä päästä puhelinpiuhoja tuli paljon nokkelampaa kommenttia kuin multa (miten se ees on mahdollista?!) ja Tinder-kuvissa mies vaikutti upealta könsikkäältä. Kun jätkä ehdotti tapaamista, tuulettelin mielessäni; keskustelumme oli nimittäin kertaalleen jo hiipunut, kunnes minä viikko sitten herätin sen eloon (yleisesti ottaen minimalistista aktiivisuutta, mutta multa mieletön aloite!).

Ennen deittejä jännitin ihan hulluna ja aloin unohtaa kuka olen – jouduin jatkuvasti muistuttamaan itselleni:

Minä(kin) olen hauska.

Minäkin olen vetävä.

Rauhassa nyt vaan.

Tiedätte varmasti sen fiiliksen, kun seisotte tapaamisspotilla ja katselette kaikkia ohikulkevia kuvaukseen jokseenkin sopivia miehiä silmiin; olisiko se tuo? Lopulta sua lähestyy kuvitelmiasi puolet lyhyempi, kapeampi, hassusti pukeutunut mies, joka katsoo intensiivisesti silmiisi. Ajattelet: QUE?! EI TAAAAAS! Yrität katsoa miehen yli ja ohi – ehkä se mun deitti on vielä tuolla jossain tulossa ja tää vaan hymyilee jollekulle mun takana seisovalle… Alistut kohtaloosi vasta kun olet miehen karhunsyleilyssä: Jep, kyllä se oli sittenkin mun mätsi.

I_am_disappoint_bunnyTämä kuulostaa vähintäänkin pinnalliselta, mutta ei meidän jututkaan kyllä menneet yksiin; tykkään positiivisista ihmisistä. Vaikka jätkä onkin fiksu, hän on kärkäs ja mun oli oltava varpaillani koko deittien ajan. Ei naurattanutkaan niinkuin yleensä. Masentavaa tulla rytinällä alas sieltä pilvilinnoista. Tämän vuoksi Tinder juuri kusee; ehdin luoda miehestä omin kätösin väritetyn mielikuvan ennenkuin tutustun häneen aidosti.

Masentavaa, mut ei auta muu kun jatkaa peliä.

T. Pauliina

2 kommenttia artikkeliin ”Kun deittejä edeltänyt hype muuttuu masikseks

  1. Mulle käy joka ikisten tinder-tyyppien kaa näin!! Mitäköhän kävis jos valitsis mätsiks sellasen joka ei todellakaan miellytä silmää ja lähtis sen kaa vielä treffeille. Ehkä sieltä tulis se unelmien mies? Anyway, pidän tinder-taukoa, en jaksa enää yhtään pilvilinnoista tippumista (ja vaikuttaa ehkä sekin että tosielämässä on kiinnostuksen kohde joka pesee kympillä kaikki muut).

    Tykkää

    1. Tauko on paikallaan aina välillä – sit jaksaa taas innostua ja muistaa, ettei se määrä merkkaa vaan se laatu! 🙂 Liikaa kun käyttää, menee tinderöinti vähän rämpyttämiseks. Toivotaan tosin ettei sun tarvii enää siihen Tinderiin palata, jos tää kohde poikis jotain mehevää. 😉

      Oon kans miettiny, et mitähän kävis, jos menisin treffeille niidenkin kanssa, joiden kaa juttu ei luista ees viesteillä ja jotka lopulta jakaa vielä jonkin aivan karsean selfien momenteissa… Yllättyisinköhän sit treffeillä jotenki positiivisesti ja se oiski menoa? Vaikka näin saattaiski olla, niin oon vaan tyytyny deletoimaan ne ja jatkanu tällä linjalla: deiteille mennään jos kiinnostaa. Ehkä jatkossa täytyy olla vielä tiukempi linja siinä, että kuka oikeesti on kiinnostava. Tai täytyy pyrkiä vähän tarkemmin tiedustelemaan kuka se tyyppi oikeesti on – eikä vaan tekis omia johtopäätöksiä. Ehkä sit ei putoais tälleen korkeelta ja kovaa.

      Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s