Kuka minä olen?

diary
”..Two weeks ago I started to write my very own blog…”

Kuka minä olen? Miksi kirjoitan näitä tekstejä? Miksi teen sen kasvottomana.

Jossain määrin tämä postaus lienee oodi keskinkertaisuudelle. Pukeudun kivannäköisesti, mutta kierrän kaukaa trendivillitykset, jotka eivät osu omaan (naiselliseen) tyyliini. Urheilen paljon, mutta en niin kovilla painoilla, että lihakseni kuuluisivat fitness-lavoille. Rakastan ruokaa, mutta kokeilen melko harvoin uusia reseptejä tai ruoka-aineita – enkä syö ulkona niin usein kuin haluaisin. Olen sisustanut kotini viihtyisäksi, mutten voi väittää sen eroavan juurikaan ystävieni (ikea-)asunnoista. Olen asunut ulkomailla ja matkustanut, mutta tällä hetkellä minulla ei ole varaa sellaiseen ylellisyyteen. Arkeni koostuu paljolti gradusta ja duunista – nautin siis täysin rinnoin nuoruudestani.

Kirjoitan pääasiassa aiheista, joka itseäni kiinnostavat: ihmissuhteet, miehet, draama, vuodatus, ylianalysointi, miehet, seksi… ja miehet. Ei sillä, että näistä juurikaan mitään tietäisin; parisuhteessa olin viimeeksi 18-vuotiaana ja tällä hetkellä käyn deiteillä (saati harrastan seksiä) vain mielikuvissani. Mitään riittävän mielenkiintoista ei ole sattunut kohdalle viime aikoina, enkä ole ilmeisesti tarpeeksi kyllästynytkään, kun en suostu deiteille ihan kenen tahansa kanssa.

Blogini aiheet ovatkin pääsyyllisiä siihen, miksi haluan pysyä mysteerinaisena; voin ilmaista ajatuksiani vapaammin, turhia sensuroimatta. Jonain päivänä olen tähti – alani ammattilainen – eikä ole reilua, jos vielä silloinkin minut rinnastetaan blogini ihmissuhdepelkuriksi. Koska ennakko-odotuksia on mahdoton välttää, en halua vuodatusteni määrittävän tulevaa ja ihmissuhteitani – tämä on vain päiväkirjani.

Mikäli joku on hypännyt kelkkaani (ehkäpä siellä luetaan juttujani jopa säännöllisesti), niin tietäkää, että kommentoida saa – olitte sitten samaa tai eri mieltä! En halua pelkästään tuulettaa ajatuksiani tällä blogilla vaan saada uusia näkökulmia tai vertaistukea… 🙂

Hyvät yöt ja mukavaa alkavaa viikkoa!

T. Pauliina

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s